
camomille
Oui, tu as touché la vie d'une camomille
Bazı güzel şeyleri de benden alman dileğiyle...
Sevgiler,
Simay
En Yeniler
Kim miyim?

Edebiyatı, güneşli havaları, pembe gülün kokusunu, Müzeyyen'i ,Grinko'yu, Piaf'ı , denizden gelen yosun kokusunu, Fransızca'yı , küçük çocukları , resim çizmeyi, beyaz çikolatayı , muhteşem kitapların muhteşem kahramanlarını, mum ışığını, gardenyaları, kır papatyasını(camomille), portakal kokusunun dahil olduğu herşeyi, aynaları, siyahı, doğanın yeşilini, uyurken çizgi film izlemeyi, dürüst insanları, okuduklarımı anlatmayı, gördüklerimi göstermeyi, gezmeyi... Alakasız daha binlerce şey sayabilirim. Sanırım bu yaşlarda insanın sevdiği çok şey olmuyor fakat bende durum öyle değil. Sevdiğim şeylerin en başında güzel olan her şeyi paylaşmak geliyor. Hani diyorlar ya "mutluluklar paylaştıkça çoğalır" diye, işte öyle bir şey bu. Paylaşmayı seven, çok konuşmayı da sever..İnsanların sorular sormalarını da..İnsanları ancak konuşarak, onlara sorular sorarak ve cevaplar alarak tanıyabiliriz. Sanırım hakkımda verebileceğim en özel detaylardı bunlar. Seninle paylaştıklarımı, dünyanla paylaş , oku, tartış, fikrin olsun. Hayatta en önemli şey kendi fikirlerine sahip olabilen bireyler olmaktır. İletişim adreslerinden ulaşarak ve yahut sayfa üzerinden dilediğini sorabilirsin. Mutluluk dolu bir gün diliyorum sana!




















